מי מאתנו לא רוצה לקבל הרבה בתמורה למעט משאבים וכסף? נושא המחיר והצעת המכר יכול לעשות פלאים במעמד קבלת ההחלטה כך גם כאשר אנחנו רואים פרסומות ברשת – אנו מיד מסתכלים על המחיר ועל הצעת המכר שמציעים לנו. איך כול זה מתקשר לגוגל? המשיכו לקרוא:
כאשר אנו מסתכלים על פרסום ברשת או מודעה המציעה לנו מוצר בחינם, מוצר במבצע או חבילה חד פעמית מיד החושים שלנו מתחדדים וסף הסקרנות לשנו עולה ועולה ואנו מוצאים את עצמנו נמשכים למוצר. כאשר מדברים על פרסום בגוגל הדבר נכון עוד יותר.
פרסום בגוגל
כאשר מדברים על פרסום בגוגל חשוב להבין כי באופן גורף מדובר על פרסום בגוגל בעלות כזו או אחרת. פרסום בגוגל בבסיס שלו תמיד עולה כסף וחשוב להשקיע את הכסף בצורה נכונה וחכמה. אז נכון, אתם בטח רואים הרבה מודעות פרסומיות על פרסום חינם בגוגל או חבילות זולות מאד של פרסום בגוגל. חשוב לזכור, מוצרים כאלו עולים כסף בצורה ישירה או עקיפה.
פרסום ממומן בגוגל – כשמו כן הוא! מסע פרסום זה כולל קמפיין פרסום לטחח ארוך או קצר וכן, זה עולה כסף התלוי בכמות הקלקות, כמות חשיפות ופרמטרים נוספים.
פרסום בגוגל חינם – כפי שאמרנו, פרסום חינם בגוגל או בכלל ברשת אינו קיים. אך ישנם שיטות שונות שאינם עולות כסף באופן ישיר כגון קידום אתרים. בשיטה זו אין עלות לפלטפורמה (לגוגל) אלא עלות על השרות עתצמו לאנשי מקצוע שונים.
אם אין פרסום חינמי אז איך רואים עדיין מודעות פרסומיות ברשת?
האינטרנט והרשת הם מדיה עצומה ומלאה במידע ותוכן המתעדכן מידי רגע, הרשת עמוסה באפיקי שיווק שונים ומגוון הרגלים שהגולשים התרגלו אליהם. הרשת היא מקום שקל מאד להתבלבל בו ולשקוע במגוון העצום של האפשרויות הנמצאות בו. כאשר אנשי הפרסום מוציאים קמפיין הם מנסים לייצר נוכחות דיגיטלית משפיעה ולכן אנו רואים גורמים שונים המנצלים אופציה זו ויוצאים בהצהרות הגורמות סקרנות ותהיות לגבי הפרסום שאליו הם נחספו, כך המפרסמים מעלים את החשיפה והמכירות למוצרים שהם מוכרים.
לסיכום
כל אחד מאיתנו שיחשוב טיפה לעומד יבין שחברה כמו גוגל לא מביאה שום דבר בחינם, מאחורי כל פעולה כזו מסתתר אינטרס שקשה לסלק ולהתעלם ממנו. אין דבר כזה פרסום חינם וגם לא יכול להיות. גוגל היא חברת פרסום העובדת למטרות רווח, עיקר ההכנסות שלה בנויות מחיפוש ופרסום כך שאין היגיון לחברות בסדר גודל כזה לאפשר פרסום בחינם.